Give the wierd people a home, where we can run all day long

Inte så mycket att skriva om. Har inte hänt något extremt intressant idag, tyvärr. Lärt mig en aning mer ryska, tränat med tre fartglada personer. Satt i språkets hus i ungefär en timme innan matten, jag var så väldans flumm att jag inte visste när vi gick in eller vart vi gick in! Jag känner mig fortfarande en aning sinnesförvirrad.

Längtar tills vi gå in i Ishallen och springer. Står inte ut med att springa i Vrinnevi, går inte att utnyttja någon sprintegenskap alls. När man kör backe ska det vara frekvens, inte det kraftfulla sprintersteget en sprinter som jag använder. Känner mig värdelös (ÄR värdelös när det gäller sträckor över 400m, faktiskt. Vaderna pallar inte) när vi springer i backen. Det är kul, men det är roligare i spikskor på en bana. Inget ont om träningen. Kristers träningsupplägg ska respekteras för han vet bäst, och man också träna det som inte är roligt, till exempel konditionsträning. Hatar det, men det gör mig bara bättre.

  • Den 10/11 åker vi till Nyköping för att träna i deras hall där. Ska bli kul och springa på riktiga banor, eftersom det inte finns några på nära avstånd.
  • Linköping har fått sin friidrottshall, när ska dom bygga på vår hall? Är det bestämt än? Har inte hört något, vill så jättegärna ha en inomhushall i Norrköping.
    Krister gav oss lite hopp genom att säga: "Se det positivt, det här kan mycket väl vara er sista vinter i Ishallen." (No offense, Johanna, men vi friidrottare vill också ha ett hem)


                    

 


Kommentarer
Postat av: johanna

jaja - klaga på dina vader du! x) en annan klarar av sånt eftersom man har VÄLTRÄNADE vader x)

2007-10-05 @ 22:46:43
URL: http://hajpannan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0