Fakta or what?

Alltså, jag kan inte rå för det, jag älskar sånt här!

F A K T A
Namn: Jonathan.
Smeknamn: Tan-Tan.
Födelsedag: 6 februari.
Bor: Norrköping.
Ögonfärg: Uhm, det skiftar...
Hårfärg: Brun.
Gör: Går i skolan, springer annars.

F A V O R I T
Färg: Blå.
Plats: En friidrottsarena.
Drog: What...?
Fordon: Bil.
Djur: Inte särskilt förtjust i något djur.
Affär: Game, haha.
Serie: Kollar på vad som går att kolla på, Scrubs är till exempel ett sådant.
Cafe: Kupolen, för det är det enda café jag känner till.
Skor: Spelar ingen roll.

B R U K A R D U
Titta på dig själv i spegeln: Ja, klart.
Gnälla: Blir mindre och mindre sånt, har jag för mig.
Skrika: Så lite som möjligt.
Sova: Ooooooh...skönt.
Försöka vara annorlunda: Nej, man är ju annorlunda ändå.
Klä dig i svart: Svart är alltid snyggt, men jag varierar mig.
Hata folk: Har svårt, men vissa är tydligen lätthatade.
Lita på folk: Alltid, av någon konstig anledning.

N Ä R

Åt du senast: Några timmar sen.
Läste du en bok senast: Typ tre dagar sen, "Moskva 1941".
Var du på konsert senast: Njet.
Köpte du något senast: Det kommer längre ner...
Kysste du någon senast: Det var att tag sen.
Svor du senast: Vet inte, svär en del, vilket jag inte registrerar.
Sjöng du senast: Igår, var tvungen att testa min sångförmåga.
Klagade du senast: Klagar aldrig...vad jag vet?

H A R D U

För många vänner: Nej, det går ju inte?!
Tvångstankar: Inte för tillfället, har ju tränat idag.
Någon annan psykisk sjukdom: Läskberoende, om det nu räknas?
Brutit några ben: Fått några småpotatis i handleden och foten, fast ingen som räknas som en brytning (Nej, alltså).
Några piercings:  Nein.
Tatuering: Njet.
Egen dator: På sätt och vis, sladdarna till den försvann på någon konstigt vis, så allt jag har är en skärm och den där stora saken.
Gjort bort dig rejält: Sånt är bara kul, visst, ibland.
Bra självförtroende: Mycket!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nepp.
Varit kär: Jadå.
Blivit kär i någon på nätet: Faktiskt...
Dumpat någon: Nej.
Blivit dumpad: Nej.
Varit otrogen: Aldrig.

H U R

Svarar du i telefonen: "Jonathan?"
Fördriver du tiden: Framför datan eller så tränar jag.
Mycket pengar har du: Inte en aning.
Tjänar du pengar: Månadspeng, "lön"?
Bäddar du sängen: Nej, det är ju jobbigt.
Ofta diskar du: Diskmaskin for the win!
Ofta städar du: Så lite som möjligt.
Går det på jobbet: Har inget jobb, thank god.
Ofta träffar du din familj: Varje dag, jag bor ju hemma?
Mycket äter du: När jag blir hungrig, tandläkaren var inte glad över det.

Ä R D U

Förstående: Uhm, antar det, ja.
Öppensinnad: Sådär.
Arrogant: Hah! Never.
Osäker: Nej.
Intressant: Det får andra avgöra.
Hungrig: Jämt och ständigt, i alla fall på Uttersbergsskolan.
Smart: Ligger på medel.
Barnslig: Det kan hända.
Liten: Nej då, men inte särskilt lång heller.
Lätt: Öhm...? Eller va?!
Rolig: Tillhör den där lilla minoriteten som innehar den sämsta humorn som finns.
Pratglad: Jahaadu!
Hälsosam: Få se, förut idag drog jag ner och köpte en 1.5 liter läsk och en chipspåse, avgör själv.
Blyg: Ibland.
Lätt uttråkad: Jag är ju överenergisk, går inte.
Arg: Om någon gör något jag inte gillar speciellt mycket jag kan bli rätt arg, men ingenting jag visar.
Ledsen: Jadå, mänskligt.
Glad: Alltid.
Pålitlig: Håller alltid mitt ord.
Laglig: Yäs.
Filosofisk: Jag är en primitiv varelse från den germanska tiden...not. (Nej, alltså...)
Svår: Gööööh?
Positiv: Yäs, indeed, sir!
Originell: Jag är...mitt i mellan, eller något.
Bra på att ge komplimanger: Kan ge mer.
Bra på att få komplimanger: Nej, jag måste ge tillbaka i så fall.

V Ä L J

Katt eller hund: Katt.
Vit eller svart: Vit.
Vatten eller land: Land.
Telefon eller internet: Internet.
Musik eller tystnad: Musik.
Bok eller film: Båda.
Leva eller dö: Live, for the love of God!
Tjejer eller killar: Öhm...tjejer...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0