Hund...

Jamen, kolla, nu har det ju gått en vecka sen jag bloggade sist. Känns lite som om jag alltid börjar mina inlägg med att informera de individer som lyckats ta sig hit om att jag inte har bloggat på en tag. Behöver ju inte bryta den trenden, inte.
Skolan är för tillfället "fucked up". När jag försöker komma ihåg vad vi har för läxor, prov, inlämningar, etc, finns inget annat än minnesluckor (ingenting, alltså). Att vara ungdomligt senil är jobbigt (ett stort "LOL" här borde passa in riktigt bra). Men jag tänker inte tynga ner er med mina skolproblem, för jag kommer ju ändå inte ihåg dom...

Helgen har ju varit allt annat än lugn, också. Åkte upp till Stockholm, Sätra, för att tävla. 60 meter gick ju "galant", vann. 400 meter därimot...nja. Med en massa vatten i magen, mixat med en kebabtallrik och läsk, drog jag runt två oändliga varv på 53.35, samtidigt som jag lyckades utföra en "bromsa-10-meter-från-mål-och-ändå-göra-en-bra-tid-Wariner" (syftar på Wariners försökslopp, om ingen såg det...inte?)
Speakern var en idiot, vissa brukar vara det. Fast det är ju inte många speakers som rapporterar om att en 12-årig kille lyckats hoppa 1.20 på tredje försöket när startern tänker säga "färdiga" till 60 metersgrabbarna...

I'm going to bed now, för jag är trött och orkar inte sitta och dega framför den här cancerframkallande åkomman.

Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt Tan tan, vinna 400 meter, TOPPEN :D

2008-01-17 @ 13:20:16
Postat av: Madde

Haha, nu fattar jag. xD grattis till 60 meter då, rätt?:P

2008-01-18 @ 17:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0