Everybody knows that you are insane

Mellan den 8/2 och 13/2 har jag gjort följande:

- Skjutit på människor med ett maskingevär från min balkong, på skoj givetvis.
- Försökt trycka in en handgranat i grannens brevutkast, gick bra fram tills sprinten råkade lossna och gjorde världens största hål i dörren. Ägeran till bostaden hade sexuellt umgänge med okänd person så vitt jag kunde se.
- Lyckats planterat x antal C4 (sprängmedel) i vartannat fönster i huset mitt emot. Nästa gång en person får för sig att glo in i mitt fönster kommer den få sig en helvetes chock.
- Gömt diverse avlyssningsutrustning i olika badrum i det här området. Jag la även dit en mick i en av duscharna med "God-mode" så att jag kan få folk att göra som jag säger. (Vem säger nej till Gud, liksom?)
- Backstabat åtta lycktstolpar, they never saw it coming.
- Varit i Söderköping, uppe på det höga berget vid Smultronstället, och kastat ner molotov cocktails istället för sten för att se vilken inverkan det får för närvarande.
- Omprogrammerat min telefon så att nästa gång jag ringer 112 avfyras sex missiler från en hemlig bas i Nordpolen med destination Antarktis. Jag HAR försökt förhandla med pingvinerna, men de vill inte lyssna, vilket gör att deras utrotning tekniskt sett är deras fel.
- Haft en större eldstrid mellan mig och blomsteraffären runt hörnet. Efter två dagars hård beskjutning fick jag äntligen min eldkastare att fungera igen, något blomsteraffären samt blommorna inte drog till sin fördel.
- Slutligen har jag även lyckats göra världens kraftigaste atombomb med hjälp av två semlor, en 33 cl colaburk, en dosa snus, två och en halv anka samt ett hårstrå från mitt eget huvud. Den ska användas mot pingvinerna snarast möjligt.


Tänkte att en update verkade rimlig så vi kör på det. Om ni nu lyckats komma ändå ner hitinnan ni ringde Säpo kan jag säga att detta är kvällens höjdpunkt. Mitt förbannade "Battlefield 2142" är cp eftersom jag inte kan gå upp i rang...neeerd.

Har inlett ett tre veckors rehabschema nu, med start i måndags. Så man kan säga att jag redan har börjat...eller?

Nu skiter jag i det här, det blir en mycket seriösare update på måndag förhoppningsvis eller så dyker en annan historia upp ikväll om hur jag som Norge tog över hela världen. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Julls

Jag vill kommentera nånting smart, men det där var fasen ditt flummigaste inlägg hitills så, öhm jag säger bara: LOL. Hah

2009-02-16 @ 22:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0