Floppy spawns killed my chairman, damn you all

Born to push you around.
Säkert? Jag har en annan uppfattning. Nädå, bra låt.

Vi gillar Metallica, i alla fall jag. Har aldrig hört talas om ett band som både kan göra stenhårda heavy metal-låtar och lugna country-låtar, i det här fallet är det dock bara en men som sagt. Eller vänta, nä.

Hur som helst, jag säger Metallica och ni som säger emot kan gräva ner sig i en djup grav någonstans. Ta gärna djuphavsgraven i Stilla havet den är drygt tre kilometer djup. Där passar ni bra.

Jag är trött men jag har inte en jäkla aning varför. Kanske för att jag var uppe till tre för att skriva klart svenskan. Nationella gick bra, bättre än förväntat faktiskt! För en gång skull hade jag förberett mig och det kändes...skönt?

Bandet går bra. Nailade två egna låtar och nu kommer den här perioden när vi inte vet vad vi ska göra. Studion enligt mig, live enligt Love. Vadå live? I och för sig...det vore sjukt kul. Det kommer nog, sen rycker in i lumpen och oj, då var det äventyret vägen. Då har nog Coffa lyckats bli en bra soloartist! Vilket jag hoppas på, jag är sämst på solon. Fingrarna trycker inte bara ner en utan flera strängar. Därför älskar jag bas, mycket utrymme.

Oj, tänkte inte skriva egentligen. Glömde även vad jag skulle skriva...hm. Något i stil med att jag är förbannat trött på en massa saker nu...ointressant, I know. Jag kan inte skriva lika bra inlägg som Julia utan jag mest babblar på. Det är skönt på sätt och vis. Synd bara att det hamnar på en officiell internetsida där i princip varenda kristdemokrat kan läsa vad jag skriver. Varför just kristdemokrater?! Vet inte.

Haha, jag är inte riktigt bra just nu, så jag lägger av nu. Detta inlägg alltså, bloggen är skön att ha. Kul att kunna skriva lite då och då.

Se, jag kan inte! Gah...

Kommentarer
Postat av: Julia

Det skulle nästan vara underbart om du kunde ge någon form av respons på det jag sa om jobbet i januari - bara för att lix.. ^^ Tack förresten för att jag blir omnämnd(!): om det är en annan julia säger jag capish, springer iväg och kikar på "pay it forward". Har hört att den ska vara bra.

2009-11-13 @ 23:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0