How come its got so cold?

Nu är det gjort, den 9 oktober är det slut eller det får man väl hoppas i alla fall. Förra gången detta fenomen inträffade varade det i ungefär fyra dagar innan suget efter spänningen kom krypandes tillbaka. Åh, samarbetet, the passion of the fight.

För att tala/skriva klarspråk så har jag sagt upp betalningen av World of Warcraft, eran är slut, två är gammalt är det där accountet, gjorde i mars. Kommer ihåg den veckan. Jag löpte som ett as till Pontus för att hämta hans skivor, han kom ut och lämnade dom samtidigt som hans pappa sa till Pontus att han också borde ut och springa någon gång. Leende och upphetsad sprang jag hem igen, in med första skivan och lät installationen fortgå medan jag hoppade snabbt in i duschen för att bli av med de extrema floderna av svett som täckte i princip hela min kropp...kanske inte floder, men något i den stilen.

Installationen tog sammanlagt sju timmar inräknat de gånger datorn helt plötsligt slutade ladda ner och jag fick starta om den. Som tur var det "Day after tomorrow" den kvällen, så jag hade något att titta på under tiden. Dagen efter, den 30 mars (detta exakta minne är p.g.a att min syster fyllde år så det blev tidig uppstigning så jag kunde spela lite)...vill jag inte ta upp för då slutar nog de flesta så att säga "vanliga" människor läsa min blogg i tro om att jag...whatever. Bevis finns, men jag får inte bilden här av någon anledning...

Jag har insett att det finns viktigare saker i livet, så jag tar tillvara på det här tillfället genom att inte betala mer. Dags att skapa en framtid, förhoppningsvis är det ju inte försent, haha!

På fredag åker älskling och jag upp till Karlstad över helgen, som sagt. Höjdpunkt höjdpunkt höjdpunkt! Mys! <3




Kommentarer
Postat av: Max

As if

2009-10-13 @ 18:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0