Soda Stream (SAUS)

2x200 m, styrka och sen löpning i överraskande bra fart hem till mor vid hamnen från Ektorp, det känns bra. Arenan är härlig, men inte dess "kompanioner" läskautomaterna, de lyckades lura mig på sammanlagt 15 kr ikväll, den första var "trasig" (satt en lapp om att den var ur funktion) men det gick jag absolut inte på. Synd bara att den var det och mina två femmor fastnade i myntintaget och det gick inte att få ut dom.

Den andra lurade mig helt öppet genom att först ta emot mina två femmor men inte min tia. När jag sen tryckte på returknappen gav tillbaka fem kronor i enkronor (?!). Den snälla tjejen i kassan var vänlig nog att använda hennes "free soda"-mynt så jag fick min läsk, utan att betala (förutom den dära femman då).

Och förresten, den där Blåa Band-reklamen; "SÅS...SKA DET VA'!". Är det bara jag som tycker den retardpausen efter sås är lite jobbig? Det här är bara poänglöst bitchande, men i alla fall, det verkar som om de glömde att säga "ska det va'" och försöker sen klämma in det snabbt som fasen. De faila ganska hårt på det, haha!

Kommentarer
Postat av: Max

Varför i hela friden skulle de sätta upp en lapp med "ur funktion" på om den inte faktiskt är det? Vad skulle de tjäna på det? :P Reklamen har jag nog inte sett.

2009-10-21 @ 18:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0