Cameraman on the edge

Mmm, korta dagar...skönt. Jag har aldrig mer än en lektion efter lunch och de lektionerna äger endast rum i tre utav fem skoldagar och jag klagar fasiken inte!

När jag trosade runt på skolan med Love mötte vi den absolut skönaste killen vid lärarrummet, han var totalt lost men ändå så skön på ett speciellt sätt. När jag frågae vart Sia, damen med videokamaren, hade sitt arbetsrum någonstans svarade han att han inte visste. Jag frågade då vart denna dam möjligtvis befann sig och den här mannen rabblade sedan upp en hel drös med anledning, bland dom att hon kunde vara sjösjuk! Excentrisk som bara den och haha vad jag gillade honom!

Fick min kamera i samma veva, eller rättare sagt skolans kamera. Nu kommer den svåra uppgiften att fundera ut hur den egentligen fungerar, då disklocket inte vill öppna sig...

Träffade även min underbaring Camilla, obeskrivligt härligt, mmmm...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0