RHCP-medley

Så vi var nere i replokalen igår. Jag älskar det där stället. Musik är så kul att jag ibland undrar varför jag inte blev musiker...svaret på det är nog på grund av en väldigt sen debut inom området (drygt ett halvår sedan) så ja, there we go.
Anywayz, vi fick en stor utökning av bandet i form av en trummis! Gissa om det behövdes, akustiska rep blir ibland lite enformigt. Och så bra att vår nye trummis, Fredrik, är så jäklans duktig! Kommer kännas betryggande att ha honom där bak i framtiden, kan jag lova! Oh, så bra!

Tog en liten promenad med älskling igår, allt blir så mycket finare och vackrare när hon är med!

Har ett litet RHCP-medley i detta ögonblick i hopp om att förbättra min baskunskaper i funk. Eller inte bara funk utan mest i deras musik. Akrobatisk musik är bra musik.
Och metal, viktigt!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hey, du nämner ju typ inte alls att du har börjat skriva här igen. Måste en stackars människa klicka in en gång i veckan för att upptäcka det? Jonathan, suck?

2009-09-28 @ 14:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0