You can't build anything without a bass

Note to self: ät aldrig ostschnitzel igen...fyfan.

Jag tror den kommentaren talar för sig själv, och det går ut som en varning till alla; ät det inte. Gör det bara inte...uäck.

Det bjöds på skolfotografering idag, "saker-som-hände-1991-men-som-blev-till-något-annat-men-ändå-väldigt-bra"-tema, herr Haag klädde upp sig finfint till feta kommunisten Gorbatjov och oj oj oj som han trivdes! Jag skulle gissa på att herr Lindegren, Wiklund, Skarstedt och Ornefalk även gjorde för oj oj oj vad stiliga vi blev!

Jag saknar för övrigt min bas som jag varit ifrån i drygt två veckor nu, it sucks, men det har inte förhindrat min förmåga att få fram låtar, nej nej, en gitarr är faktiskt väldigt använderbar i såna här lägen. Dock är det djupa, tjocka soundet från basen jag saknar mest...mmmmm *drool*.

Jag saknar även min Camilla, känns som evigheter sedan trots att det var igår vi sågs senast. Som sagt, evigheter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

känner igen känslan, får charlotta-abstinens typ samma sekund jag skiljs från henne xD

2009-09-15 @ 21:06:44
Postat av: Max

Oj visste inte att du hade börjat igen... Nog trivdes vi allt!

2009-09-15 @ 23:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0