The Blue Lightnings

Det var drygt över ett år sen jag tävlade sist, om man inte räknar med seriematchen i Jönköping i mars/april. Att sen tävla i vår egen inomhushall är även det väldigt speciellt eftersom man i princip tillbringar varje kväll vardagskväll där i, springer, hoppar och lyfter. Älskar den hallen.

6:e januari var det, i Eskilstuna, när jag sprang 60 och 200 meter med en halvt söndertränad rygg och kunde inte få till det med löpningen. 7.14 på 60 m och 22.99 på 200 m var väl rätt okej när man var skadad. Igår blev det 7.02 på 60 meter. Och om pappas klocka faktiskt stämde (känns rätt osannolikt, men man vet aldrig) när han klockade mig på min sträcka i 4x200 meter så kommer jag gå runt med ett leende ett bra tag framöver. 21.4 är fasen inte dåligt.
Och måste även säga att Jonas Forsman är typ Sveriges bästa starter. Helt i min smak!

Kommentarer
Postat av: Big sista

Grattis brorsan! Såg nog allt att du hade vunnit! =D

2010-02-01 @ 21:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0