Age of De geer: Donken

En ganska "sjuk" dag, men med många skratt. Hatar verkligen de praktiska sakerna på naturkunskapen, Camilla och Sara gjorde allt jobb medan jag satt och försökte lära mig det ryska alfabetet utantill. Sophie vet jag inte vad hon höll på med.
Anyway, efter det, engelska, kollade på film, "Stone cold", urdålig. Jag hade inte sett hela, bara slutet och alla var tvärtimot mina karaktärsuppfattningar. As...
Ingen samhäll efter det! Whoho! Vad gör man då? Age of Empires!
Vi var bara tre, Max hade försvunnit i sitt badkar, och kom inte över huvud taget, så David, Gustav och jag körde "alla-mot-alla". Gustav med sitt offensiva taktiska tänkade, David med sina pikemens i miljoner och så jag, den eviga som murar in mig totalt och gör mig ointaglig. Murar överallt, inga kryphål. Hade till och med murar i skydd mot Davids fruktade transportbåtar. Missade nästan maten pga av Age!
David stod också för dagens kommentar, enligt mig: "Gustav, du hade en väldigt fin hamn". (För de trögfattade, notera "hade"...)
McDonalds efter det, (a.k.a "Donken") där en gubbe gick fram och tillbaka. Gustav kände igen honom direkt, hehe.
David fick som vanligt vänta på sina chickenhamburgare, som han alltid får göra, tyvärr.
När vi satt och åt som bäst (David stod fortfarande och väntade på sin mat) kom det in en kille och beställde 20 cheeseburgare, tror det var 10 Bigmac och 8 läsk. Det var säkert mer än jag kommer ihåg. Han kommer säkert få slänga sina byxor inom ett par dar (vi antog att det var till 50 cent and his crew).

Sammanfattning: Very funny day!

Kommentarer
Postat av: www.kottbutiken.se / du vet vem :P

haha
"Gustav, du hade en väldigt fin hamn".

2007-12-20 @ 18:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0