Me and all alike

Kär?: Inte för tillfället, nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans?: Nej, jag trivs så bra i Norrköping.
Tänker du på självmord?: Never, jag är så nöjd med mig själv så.
Tycker du att du är attraktiv?: Öhm...från och till.
Dricker du?: Aldrig i livet! Skulle aldrig falla mig in!  
Använder du droger?: NEJ!
Röker du?: NEJ!
Vilket schampo använder du?: Spelar ingen roll, bara det fungerar...?
Vilken parfym använder du?: Jag gillar min naturliga doft, om jag nu har en.
Vad är du rädd för?: Att amputera mina ben.
Gillar du att tvätta?: Har aldrig tvättat förut. (Gills det att lägga en tröja i blöt i ett badkar med en sköldpadda i?)
Gillar du berg och dalbanan?: Yes, indeed!

Senaste...

Filmen du hyrde?: Harry Potter och Fenixorden (eller...det var pappa som hyrde...)
Filmen du köpte?: Har aldrig köpt en film.
Boken du läste?: Harry Potter och Dödsrelikerna, läste klart ages ago! (Like in the Dark age)
Låten du hörde?: System of a Down - B.Y.O.B
Låten du laddade ner?: Papa roach - She loves me not.
Personen du ringde?: Krister.
Personen som ringde dig?: Krister.
Tv- program du såg?: 2 ½ men.
Personen du tänkte på?: Jenna
Personen du fick E- mail av?: "Maelene Karlsson", något skitbrev.
Personen du fick brev av?: Finns brev...?
Personen du fick sms av?: Camilla, den stolte fan...hehe.
Saken du köpte?: Typ...ett spel?

För eller emot? För...eller man kanske inte ska svara på den här?!

Utnyttja någon?: Emot.
Självmord?: Ehm...your life...I think.
Ungdomar som röker?: Emot.
Använda droger?: Emot.
Köra onykter?: Emot.
Förhållanden?: "Ööööööhhh, emot!...?". För!

Favorit...

Mat?: Alla mat!
Låt?: Allt som System of a Down och Serj Tankian gör!
Sak att göra?: Springa!
Sport?: Friidrott (därav "springa")
Dryck?: Läsk!
Kläder?: Det som finns framme, typ som mat. (Huh?)
Film?: Skräck är inte min passion, hatar det. Därför sover jag bra om nätterna. Allt annat är OK!
Bil?: Åker den framåt? Då är den okej.
Serie?: NCIS, Family Guy, SImpsons.

Har du någonsin...

Gråtit över en kille?: Öhm...nej?
Gråtit över en tjej?: Faktiskt så har jag inte det.
Ljugit för någon?: Jadå, vem har inte?
Varit i slagsmål?: Någon gång i fyran, kanske.
Blivit arresterad?: Blev stoppade på väg hem från en handbollsmatch en gång, polisen trodde bilen var stulen. Det roliga var ju att det inte var vår bil heller. Det var familjen Lelleps. Och det var Micke som körde.
Träffat någon från internet IRL?: Jadå.

Antal...

Gånger du varit kär?: Inte en aning, från och till.
Gånger ditt hjärta brustit?: Aldrig, kompakt.
Hjärtan brustna på grund av dig?: Inga, vad jag vet.
Tjejer du kysst?: Haha...va?
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?: Många, går på samma skola som typ hälften av dom.
Gånger ditt namn varit med i tidningen?: Vet inte, flera gånger. (!)
Ärr du har på kroppen?: Ett på knät, ett vid midjan.
Vad har du gjort idag?: Skolan, pluggat, pratade med Jenna på msn i ett antal timmar!
Var det kul?: Hur roligt som helst.
Brukar du svära mycket?: Ja, ganska ofta. (Inte som Glenn, då alltså)
När stiger du upp på morgonen?: När jag kan.
Gillar du att slåss?: Jag nyps, get it?
Vad har du på dig?: Sport camps shortsen, Under armor-tröja. Typ, underwear!
Vad ska du göra ikväll?: Gå och lägga mig.
Vad är du allergisk mot?: Nothing, I'm clean.
Var har du ont?: Ingenstans.
Använder du hårspray?: Nej, borde jag?
Kan du stå på händer?: Jag kan stå som en banan (enligt Anita!)
Håkan Hellström eller The Ark?: System of a Down.
Salt eller socker?: Socker.
Gillar du ketchup?: Jaaaaa....med senap.
Är du glad nu?: Jahaaaaadu, lågt blodsocker!!!!!!
Var du glad igår?: Kommer inte ihåg.
Vad dansar du till?: System of a Down.
Kan du sjunga?: Jadå, det kan jag. Falskt i och för sig, but who gives a damn.
Spaghetti eller makaroner?: Låååångsamma kolhydrater, gimme! (Båda, det vill säga)
Land du vill besöka(just nu)?: Skottland, maybe my future home?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0