Quake, på allmän begäran

På allmän begäran skriver jag nu detta blogginlägg Max är den drivande faktorn). Fast jag har ju inte skrivit på ett tag så det är väl dags nu! Det har hänt rätt mycket sen jag skrev senast.

Kan ju ta och börja med att jag fick 8.5 av 13 p på idrottsprovet. Relativt bra, eftersom min idrottsbok bestämde sig för att lämna mig och drog med min pappa till Tyskland i ett litet sidofack. Detta blev min ursäkt, men den föll inte i Bosses smak. Själva poängen är att den är sann, seriously!
Annars har jag fortfarande rå träningsvärk i min vänstra...axel? Öhm...skitsamma, armaxeln! Känns som om någon har slagit mig där, vilket ingen har. (Inte såvitt jag vet...)
Hade världens "fetaste" Quake-lan i...var det i tisdags? Kan ha varit, min hjärna är aldrig korrekt. Still, den manliga populationen i NS1b satt alla och spelade Mini-quake, förutom Mirza, som hellre ville spela på jesper.nu. Riktigt roligt, för man vann ju (tills Max kommer in och railar sönder allt som har ett vapen och två ben).
Utvecklingssamtal, och jag tänker inte säga vad Lena sa, för det är aldrig intressant. Men ska i alla fall börja plugga nu...vilket jag ALDRIG har gjort förut, faktiskt. Började så tidigt som idag. Där har vi ett exempel på skrivkramp.
Fick en svenskalektion av min ryskalärare a.k.a "Stalin". Jag använde tydligen inte rätt markeringar när jag skrev en dialog på ryska. Och det kommer från någon som har svårt för svenskan...plus att både David och Pontus mobbade mig för mitt uttal när jag sa "klubb", sa tydligen "klöbb". Ser ingen skillnad, kanske lite grövre östgötska.
Age of Empires-fronten? Nderrim och Adnan utmanade Gustav på ett game, och fick som väntat totalstryk av den mer överlägsnare Gustav. 
By the way, kan ju berätta att Max har bokstavligen "dykt upp" ur sitt badkar och tagit sig till skolan. Väl där väntade Age såklart. (Kanske några lektioner innan, men i alla fall). Vart lite svårare att mura in sig den här gången. 

But, idag ska jag iväg till Tjalvegården och köra en omgång Sami-styrka. Kommer snart nog att se lite Samiaktigare ut, eller hur, Sami?

Soon är det jul, och vet exakt vad jag ska ge min lillasyster i julklapp. Överraskningar utlovas!

Kommentarer
Postat av: Madde

Låter som du har det bra! :)

2007-12-14 @ 18:19:40
Postat av: madde

Det vart ingen av dom, ett öga rött vart det xD

2007-12-15 @ 10:18:29
Postat av: sami

Haha, det behövs mke träning för o se ut som mig :D

2007-12-19 @ 19:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0