Tjalve önskar God jul och Gott nytt år!

Det har hänt mycket senast jag skrev ett blogginlägg. Tänkte att jag kunde ta det nu.

Var och tränade i Linköping för ett tag sen. Träningen gick bra, och skulle varit perfekt om det inte var en viss person som varit sjuk i en vecka och lite till, som klagade så in i helvete! Känner du dig träffad, Stoffe? Haha, nävars. Men han kom i alla fall inte upp i Jonas-status, vilket är bra! Krister la också kommentaren "Stoffe, om du inte håller tyst smäller jag till dig...", och det ska ni veta är hårt från att komma från Krister!
Jonas därimot och börjat träna och så han har förändrats! Han ville jogga ett extra varv på uppvärmningen, vilket han annars aldrig viljat, brukar vara tvärtom, haha.

Sami kom hit på besök. Kvällen bestod av att spela Nintendo 64-spel på hans nya laptop. "Imba".
Nu hädan efter hatar jag tecknade pingviner, fråga mig inte varför...

Avslutning igår. Den var fin, men tyvärr satte vi oss en aning fel, vi fick nämligen De geers utvecklingstörda klass bakom oss, och en var ju självklart överenergisk. Han satt och gungade fram och tillbaka medan han utstötte sina förbannade invalidljud (ursäkta). En aning störande, tur att han inte var med i allsången, då hade jag nog vänt mig om och smällt till honom, så jobbig var han.
Aja, efter avslutningen tänkte jag gå hem, men istället begav vi oss till De geer för att spela...Age of Empires. Här luktar det nörd så långt att världens alla datanördar framstår som normala.
Fast, det var ju hur kul som helst!

Så nu sitter jag här och lyssnar på musik, System of a Down, ofcourse. Finns det några andra band? Haha.
"Sweet Home Alabama" klockan nio! En av de absolut bästa filmerna som gjorts.
Tänker bänka mig framför tvn nu, har inget bättre för mig, tadaa!

Oh, just ja. Tack Madelene för att du påminde mig om att det är min namnsdag idag. Hade totalt glömt bort.


En liten julhälsning från Tjalves sprint - och häckgrupp! God jul och gott nytt år!


image32
Fotograf: Krister Hultberg, the one and only.

Kommentarer
Postat av: Luajsa.

Carolina är MIn Bästis
x)

2007-12-23 @ 09:22:30
Postat av: Landberg

GUD
viken hämsk bild!!!! :O

2007-12-23 @ 15:45:14
URL: http://lappcarro.blogg.se
Postat av: Madde

Haha, varsegod xD

2007-12-26 @ 20:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0