Edinburgh

Shit, ni kan inte gissa vad som har hänt!
Pappa var i Stockholm igår på en yrkesmässa (har jag för mig) och där träffade han på en skotte från Edinburgh. Han berättade om att han var från ett friidrottsuniversitet, och så berättade pappa om mig, vad för placering och tid jag har gjort. Skotten blev väldigt intresserad, frågade om pappas mailadress och gav honom ett visitkort. Pappa kollade även med USA också, men då måste man springa på 10.50 för att få scholarship, fast man är ju 18 då, så det kan jag klara, men just nu ser det ut som om jag kanske åker till Skottland och pluggar efter gymnasiet.

Coolt! One step closer to become someone.

Annars idag har jag varit i skolan, gått på stan med Mia igen! (Hon försöker döda mig genom att gå omedveten nära spårvagnsspåret, så jag går på spåret, har dock inte lyckats, du får försöka lite mer nästa gång, haha.)
Tränat också. 50 m 25 gånger. Detta var inte ett dugg jobbigt alls, Frida kanske hade tyckt det men inte David och jag, hehe.

Kommentarer
Postat av: Maria

blöh neej du kom på mig xD LIDL(L)

2007-11-23 @ 23:13:43
URL: http://mialia.blogg.se
Postat av: Madde

Grattis hörru :D haha hoppas allt funkar då :)

2007-11-24 @ 11:00:20
Postat av: Victoria

tufft Tan-Tan. Jag ska flytta till Skottland och bo i ett lyxigt slott. Så ska jag gifta mig med en snygg engelsman också. Vi kan ha en stor celebritetsmiddag i mitt slott och du kan liksom vara the main attraction.

2007-11-24 @ 15:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0