Friidrottsfåfänga

Fåfänga finns i alla möjliga former. Angående min fåfänga har jag märkt att det inte finns någon gräns.
Idag på träningen tejpade jag min vänstra hand, dels för att det är skönt, dels för att jag inte ville att mina sår på handen skulle gå upp (vilket dom inte gör i alla fall, "Fåfänga number One"?). DÅ min damer och herrar, kände jag mig tvungen att tejpa min andra hand! Kan ni gissa varför?!
Svar: För att jämna ut vikten. Eftersom ena handen har tejp så blir det tyngre, enligt mig.
En annan fåfänga är också att mina strumpor MÅSTE sitta på exakt samma höjd på benen, annars rubbas balansen.
Mina skor måste sitta exakt likadant åt, annars blir rubbas balansen än en gång.
Sprinterglasögon, annars får jag tårar i ögonen som gör att jag inget ser.
Fullföljer jag inte en träning blir jag deprimerad, kroppen kan komma ut balans och tro att jag trappar ner (vilket inte är sant, men så tänker jag).

Detta kanske låter konstigt för er som läser, men inte för mig. Tydligen har jag tagit detta för givet, och märkte det inte föräns idag...(Tan-Tan = Smartass...not...).
Men jag tog det, som sagt, för givet.

Usch, min nk-lärare var extremt sur idag! Shit, hon ställde sig framför Mirza, Martin och mig och predikade om att vi måste ha fler biobränslen än etanol (MIrzas favoritsysselsättning är att berätta etanolets historia och vart det finns. Enligt honom så föds, som exempel, inte japanarna med snea ögon. Dom gömmer etanol i ögonen! Dumt, men det lät kul...). I alla fall blev jag rätt sur, jag hatar nämligen när folk kommer fram och säger att jag har för lite eller har fel i största allmänhet. Satans humör den kvinnan har...

Det var något mer jag skulle skriva, men min hjärna vill inte sammarbeta med mig just nu, kräver läsk! Tandläkaren jag var hos för ett tag sen undrade ifall jag drack mycket läsk. "Ja, ganska mycket...". En grymm lögn, eftersom jag kan trycka i mig 3 liter på två timmar ifall jag är sugen.

Three words: Jag älskar läsk! <3

(Tyvärr, tänder, ni får väl stå ut.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0