Hey, look at me! I'm all grown up!

Måste bara påpeka att det är sjuhelvetes mörkt där ute. Märkte det idag på sista lektionen (ruski).
En annan sak värd att nämna är att jag har blivit flumm, seriöst nu. Ungefär halva ryskalektionen satt jag och hade mitt lilla roliga. Varje gång jag fick en fråga svarade jag alltid: "Huh..? Va...?". Orginellt, eller vad?
Allmänt förvirrad alltså, men David roade sig, till sisådär 50 % av det...
Gustav och David stod förresten och pippade med omklädningsrumsväggen idag, om ni är intresserade. Anledning är intern, och jag är inte speciellt insatt i det hela. Men men, skumma människor finns överallt. Höhö.

Ska till Linköping i morgon på träning! Väldigt skön hall att springa i (de tar 20 kronor för en Gainomax! Outrageous!) Ska antagligen träna för mig själv, Stoffe ska åka och prova inlägg till skorna, Jonas är skadad (fortfarande, dock vet ingen exakt VAD för skada han har, antaligen psykiskt...som alltid, hehe.).
På sätt och vis skönt att köra för sig själv, man känner sig så duktig på något sätt, displinerad, ansvarsfull, etc.

Har tänkt att göra om designen på den här bloggen, men är inte ett dugg teknisk, så vi får se.

Aja, nu ska jag sätta (eller ställa) mig och spela lite gitarr, kul kul.

Tadaa, people!

Kommentarer
Postat av: johana

du, dom tar 25 kronor på nautilus for a sodding gainomax x)

2007-11-22 @ 17:46:50
URL: http://hajpannan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0