Just one part of the story

Damn, det var tydligen ett tag sen jag bloggade senast. Måste naturligtvis skärpa mig (kanske rentav köpa ett skärp...? Sämsta idag)
Jag har nu, mina kära vänner, blivit besegrad. Ödelagt. Krossad. Förödmjukad.
Jag har nämligen blivit sjuk.
Sjukdomen anföll mig i tisdags, precis innan träningen. Men jag körde i alla fall träningen, i tron om att det var halsbränna, och Jannes "så-många-som-är-här-så-många-varv-ska-vi-jogga"-uppvärmning var ju inte direkt uppfriskande (vi var 13 st)...
Men nu är jag ganska bra, så jag kommer komma igång på måndag! Längtar!

Jag har mycket mer att skriva, men jag tar det lite senare ikväll.
Tadaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0