Milk and oxygen, combined

Var och tränade i Nyköping idag. Stoffe och jag tog oss friheten att utnyttja Jonas bil (inte sexuellt...). Stoffe skulle under färdens gång prompt få Jonas att lyssna på hans mp3-musik istället för radion. Jonas är väldigt kul att åka med, kan man tillägga (det gick inte mindre än en kilometer innan Jonas skriker "jävla kärringjävel" åt en förvirrad bilist på väg ut från Ingelsta handelscentrum).
Själva träningen var utmärkt. 150, 120, 100 m, två gånger, sedan "Janne-stafett" (dvs 200 m x14)
Fet mjölksyra efter min sista kan jag lova!

image20
It's called "mjölksyra", people!

Efter att ha gjort allt det här fick jag världens huvudvärk. Försvann dock efter "nedjoggen" (vart inte så mycket, var ju totaldöd!)
Vägen hem var skön. Kunde breda ut mig helt i Jonas baksäte med min bok, som är utläst nu. Skönt. 

Sitter på msn just nu och pratar med Madde. Hon är flumm, ska ni veta. Men ändå rolig på samma gång. (Y) ^^

 


Kommentarer
Postat av: Madde

flumm? haha vad är inte du då? xD

2007-11-18 @ 18:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0