Russia! Russia! Russia! x9

Damn, jag är träningsnarkoman. Nio träningar den här veckan, skönt!
Sa till pappa igår:
- "Hallå, jag tränar ju varje dag ju!"
- "Men redan!"

Något jag inte kommit på innan (där dumförklarade jag mig själv...)

Max gjorde dagens. Det fanns (och finns fortfarande) en tuggummiautomat vid Chicken kebab. Han stoppade i en enkrona, som drog ett varv och försvann spårlöst. Problemet var att tuggummit aldrig dök upp. Då var det någon snäll ryss (han lät i varje fall så) som lyckades få fram ett tuggummi och gav det till Max, som snällt tog imot det. Precis när "the gum" landade på hans hand lyckades det hitta vägen ner till golvet (han tappade det, i en kortare version) så att det gick i tusen biten...inte bokstavligen (dumbass). Jag tyckte tydligen det var kul för jag garvade väldigt kul, enligt mig själv.
Max fick ett nytt, av samme man.
Snällt och kul på samma gång!

Lånade världens fetaste ordbok idag, på ryska. Rysk-svensk faktiskt, kanske borde tagit den liiiite mindre (enligt Gustav), den var svensk-rysk. Enligt Svetlana (my russian teacher) var boken ganska liten.
"Ganska"....
Innan lektionen i dag gick hon in på toaletten. Vi funderade om hon laddade sin kalashnikov där inne ifall någon av oss skulle svara fel på ett fråga. Lyckligtvis var det inte fallet...

Fast hon är en bra lärare, måste jag medge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0