In the big city with Johanna

Var på stan igår med Johanna. En väldigt trevlig tur, som till exempel tog oss till Telenorbutiken, som hade en varmluftventilation vid ingången. Reaktionen blev totalsvettning pga av läderjacka, som jag kom på var avtagbar efter ett bra tag. Sen bar det av till "Mobilakuten", något ställe jag inte hade en ANING om att det ens existerade. Sen tillbaka till Telenor.
En stund senare drog vi till Stadium. Johanna visade mig hur hockeyutrustning såg ut. Mer än vad "jag" är van vid i alla fall, haha. Flytvästar, långklänningar och halsskydd för skrevet. Tänk vad man kan komma på, haha! Testade förresten en hockeyhjälm, hon sa inget utan bara skrattade, och jag tog direkt av mig den och la tillbaka den. Inget för mig, alltså! Tänk då hur jag skulle se ut med ALL utrustning! Vill inte veta, haha.
Sen bar det av till Johannas jobb, ICA Nära Strömmen. Köpte läsk (<3) och en godisbit för att sen ta farväl av Johanna och cykla hem.

Kom hem och började spela Age of Empires 2! Räcker det inte med att spela det i skolan?! I am getting SICK or something...
Detaljer behövs inte. David, Max och Gustav vet redan att jag är sämst, även MED fusk.

Nu sitter jag här och äter. Gott, ska snart se på tv! Naaaajs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0