Weekend

Tänkte att jag skulle ta och sammanfatta helgen som varit:

Fredag: Började med att jag gick upp för tidigt, kanske en minut eller så, än det var tänkt. Johanna ringde för att väcka mig, men som sagt, jag hade precis vaknat. Men det var ändå inte i onödan, käre du, för jag gillar att höra din röst.
Sen bar det av till Vilbergens centrum. Haken var att jag aldrig kom dit, utan jag hittade en vilsekommen (eller det kanske är rätt ord för mig...?) Camilla som stod och väntade på just Johanna.
Själva idén med det här var att vi (jag, Johanna, Camilla, David och Sara) skulle till Stallet (det är en...vad kallar man det, "hockeyarena"?) och spela lite ishockey och bara ha kul. Det var det också, till och med fallen som jag lyckades med var roliga på ett eller annat sätt. (och de gjorde ont också, det gör väl hela saken bara roligare, eller hur?!). I alla fall hade jag en underbart trevlig förmiddag!
Hade en dålig hårdag också, för de som bryr sig.
Sen bar det av hem för att sedan bege mig till Sami, slapparens heliga plats. Chips med dipp och läsk blandat med "F.E.A.R" är en härlig kombination.
Sami hade ju fått låna spelet "F.E.A.R", ett spel om övernaturliga fenomen, en rysare, döda människor överallt och en liten 10-årig flicka som skapar en massa nackhårsresande illusioner på dataskärmen. Det roliga var att skrämma store, starke Sami så att han blev en aning paranoid, haha!
Jag: "Vänta, den lilla flickan ska göra något vid något rör...". Sami: "Det är ju rör överallt!". Hahahaha!
Slutade med att vi gav upp och gick ner till hans rum och kollade på Rosewood (i alla fall jag) som var hur bra som helst, orkar inte berätta allt om den, testa och se den.

Lördag: Var och kollade på Johanna idag när hon spelade match mot Sundret (?). 2-2 efter en massa bra chanser. Hon spelade otroligt bra, blev riktigt imponerad, fast inte lika bra som mig*host*...nävars, du var extremt duktigt, skulle själva aldrig klara av det du gör!
Förresten, ska aldrig sitta bredvid en kiosk med Sami igen, det blir inte mycket sett av matchen med en sockersugen bastubadare (also known as "finne"!) bredvid sig.
Efter det var jag kvar hos Sami en stund tills pappa ringde och sa att han skulle hem. Drog då hem för att sitta vid datan resten av kvällen, då Johanna dissade mig för tacos, speciellt osten...vad har osten som inte jag har?! Haha ^^

Söndag: Ohändelserik, förutom träning i Tapperska och att Serjs album "Elect the dead" ligger ute på Piratebay! Fick alla låtar av Chrisse, underbart bra!
Men som sagt, söndagen är och förblir ohändelserik. Johannas internet och telefon funkar ju inte, så såg ingen stor anledning att sitta vid internet idag, förutom nu då.

But, folks, I'm off to bed now, tadaa!

Kommentarer
Postat av: chrisse

klart jag ställer upp o skickar låtarna när du inte har nåt nedladdingsprogram

2007-10-22 @ 23:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0