And they say that a hero could save us...

Yay! Träffade Sara, Emelie, Madde, Frida och sist men inte minst Tim! Härligt att se att han lever...vilket han skulle ha gjort även utan min vetenskap.

Fikade lite i en jättestor glaskupol, en bit tårta och ett glas läsk var spiken i kistan. Sen bar det av runt om i stan och kollade lite här och där. Köpte till slut ett par hörlurar till mp3:n så nu kan jag ÄNTLIGEN lyssna på musik! Skönt!

Vad har jag gjort mer idag? Sprungit 5.3 km med tre kottar i handen, som blev två efter lite fummel sista biten. Philip och Mirza hade inga problem med konditionen utan sprang och pratade medan jag sprang bredvid med håll ändå upp i bröstet (därav kottarna!).
(Nu antyder jag inte att jag har en väldigt taskig kondiotion, det är bara det att jag är liksom inte "gjord" för längder som sträcker sig över 400 m.)
I alla fall, väl i mål joggade jag ner och sen så skjutsade jag hem Johanna på Camillas cykel, som tog MIN cykel under den tiden. Hatar tjejcyklar med för lätta växlar...

Väl hemma ringde jag Sara, bestämde mötesplats (De geer-skolan), duschade illa kvickt för att sedan cykla till De Geer, och väntade, och väntade...och väntade.... tills Sara ringde och berättade att de befann sig 1 km därifrån!
Tog cykeln ner till biografen, ställde den där och resten är historia (se längst upp!).

Imorgon ska jag sova tills jag vaknar, vilket blir runt 12. Sen slappa till det blir dags att gå på Kulturnatten! Pappa ska rocka loss i city, det får man ju inte missa! Ska gå med Tim, för den som är intresserad, och vet vem han är.

Aja, nu tror jag att jag lägger av och skriver, ser knappt tangentbordet (svårt att se i mörkret!), men avslutar med en liten bild på moi. Se vad glad man blir av att träffa underbara vänner!

image1

Kommentarer
Postat av: sara

Det är mästerfotografens som talar. Du skriver så trevligt. ! Länka mig också annars jävlar ! :P Skojja nej men det vore lite kul om du länkade alla oss.

2007-09-29 @ 09:21:39
URL: http://www.myconfessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0