Make me some snow and darkness, please

Kollade på VM-finalen mellan Tyskland och Brasilien, rent ut sagt spännande. Fastän jag bara såg andra halvlek... I alla fall vann Tyskland med 2-0 och vann därmed rättvist.
VM är egentligen det enda fotbollsjippo jag överhuvudtaget kan kolla på. Annars kan jag inte kolla alls...

Snart ska jag ta och göra mig iordning för cykelturen till fader, genom halva Norrköping, ungefär. Kul! Plugga lite historia tills imorrn och sen slappa till jag går och lägger mig.

Vädret ute just nu är av värsta sort. Ingen sol, inget regn, inget! Grått och trist. Kanske ta och hälsa på den som håller ordning på vädret och ta reda på vad det är frågan om. Dumma väder...
Kan det inte bara börja snöa snart?! Väntar så på snön och att vintermörktet ska belägra Sverige. Älskar att gå hem från skolan i totalt mörker och snö överallt, för att komma hem till en varm lägenhet för att sedan dra till iskalla Ishallen och springa intervaller.
Och mitt i den perioden kommer julafton. Inget, absolut inget slår den stämningen som råder i huset under juletider.

Som sagt; snö, mörker och jul är allt jag begär.

image3

Kommentarer
Postat av: Hannnaaa

och innan julen kommer min födelsedag:) najs bild föresten, den har jag sett nånstans innan:)

2007-09-30 @ 19:20:02
Postat av: johanna

jag får ta och hålla med till 110% där ;) snö och mörker är ju så himla mysigt :) älska vintern - och julen! <3

2007-10-02 @ 20:52:52
URL: http://hajpannan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0