Ah, well...heyheyhey!

Detta lilla break som nu skett ofrivilligt har att göra med att jag insjuknat i en vanlig förkylning, vilket innebär information som har ett värde runt nollstrecket.
Men nu är jag tillbaka och skriver som aldrig förr, förhoppningsvis.

Kan ju ta upp allt som hänt innan jag blev sjuk.

I fredags hade jag ryska med David på morgonen. Den lektionen var den mest förvirrande lektionen jag någonsin haft. Jag frågade vad ett ord betyder och hon drar igång med sin grammatik som är hur vrickad som helst! Det ordet jag frågade om hade tolv böjningar, tolv!
Jag fick aldrig veta vad ordet betydde.

Mitt korttidsminne existerar inte, så lördagen är mörk för mig...
Söndagen spenderades på Borgsmo IP, träning i det hemska vädret. De ska ju bygga om Borgsmo, nya banor och så, och man hade börjat arbetet med att asfaltera första kurvan och målet (?!), vad nu det är bra för.
60x4x2 + 150 + 120 + 100 räckte för att bli en aning varm, NOT, där har vi anledningen till att jag blev sjuk, dels det och dels att jag bara hade mina tajts och kortärmad tröja på mig.
Pappa var inte glad...

Kommentarer
Postat av: Madde

Bra att du är tillbaka tan tan och en fråga, ska du med på fridas teaterpremiär imorrn kl.20.10. hoppas det, kankse kan käka lite innan, vad sägs om thai??:P

2008-04-10 @ 09:53:38
URL: http://madelenesconfessios.blogg.se
Postat av: tedis

HAHAHAHAH , jag förstår snoop dog :D . vem försökte du impa på ? daggmaskarna x´D

2008-04-10 @ 15:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0