Baljan vs Balkan

Nu gör jag väl en och annan bäver besviken när jag jag väljer att avstå från att beskriva min helg i Falun, eftersom ni skulle ändå inte orka läsa det jag skriver om jag ska berätta allt, och jag är ju hur dålig som helst på att skära ner saker och ting (fråga Gabriella a.k.a Baljan, hon vet)

Idrotten idag var grymt kul, än så länge i alla fall. Miit löpningsberoende fick en träning helt i min smak. Springa i sjuttio sekunder, gå tjugo sekunder i en kvart, sen springa snabbt i tjugo sekunder och gå i tjugo sekunder ett antal minuter, och sen det bästa av allt; springa ett varv på den banan vi sprang på, fullt ös medvetlös! Enligt Bosse (tha gyeämpá laeráré) var det runt sisådär 400 meter.

Resten av dagen spenderades i datasalen med två parti Age of Empires, där utgången blev en aning förvånande (Max behöver INTE komma någon bortförklaring här, vet mycket väl what you were up against. Inte Gustav heller *happyface*)

Imorgon är det styrka på morgonen och sen ska jag banne mig springa där vi sprang igår, likt den tredje delen (400 meters-racet), i intervallform!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0