Going to Falun

Snart bär det iväg för mig och Joni upp till landslagslägret uppe (eller nere, jag har absolut inte en aning vart Falun ligger) i Falun. Jag har fått ansvara för biljetterna, vilket kan mycket väl resultera i katastrof och inget läger. Men inte då, behandlar de som papperskungar till dess de ska komma till användning!

Har haft nationella prov i engelska nu på morgonen, tjänade en penna på det också! David tyckte att läraren som skulle vakta oss lät som en östeuropeisk prostituerad som försökte prata engelska, vilket jag höll med om i efterhand.
Provet gick bra, skrev om årstiderna som var temat nu, men blir lite besviken på de som sätter ihop allt det där. Årstider? Vi går inte på grundskolan, det lät ju hur fånigt som helst.

Och så har den nya frukosten "bägg och äcon" lanserats! Säg det och bli förvånade, för det låter nästan likadant som det riktiga "ägg och bacon".

Too damn tired för att skriva något mer, hör av mig när helgen är över, kommer hem på söndag!

Tadaa!

Kommentarer
Postat av: sara

good luck my dear friend !

2008-04-18 @ 22:23:29
URL: http://myconfessions.blogg.se
Postat av: Madde

Härligt för dig :P Skrev om en semester men håller med om att det var lite tråkigt tema :)

2008-04-20 @ 20:01:00
URL: http://madelenesconfessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0