A thing about my mother.

Haha, my ass att det är den 23 december, det är ju ingen snö ute och när pappa och jag drog till Coop för att handla vatr det +7 ute. Sommaren verkar vara närmare än vad vi tror...
Kommer väl ihåg när jag var liten (och jag KAN se det framför mig) när pappa skottade snö på garageuppfarten vid det gamla huset i Krokek, mamma var inne och gjorde iordning the ham, och jag ville gå ut och leka på baksidan, jag var runt sex kanske, en och tjugo lång kanske.

Mamma - "Nej, Jonathan, du får inte leka på baksidan förrän pappa har skottat bort all snö. Du kan drunka och dö.

Mamma var (är fortfarande är) väldigt duktig på att hålla mig borta från saker och ting.

Och nu börjar kroppen strejka som bara den. Nackspärr, ryggont, halsont, what the fuck?

Kommentarer
Postat av: Seb

Du inser att när du skrev det här var det den 22 December... så, nae jonathan, det är/var inte den 23 :P knas!

2008-12-22 @ 23:03:28
Postat av: Mamma

Då för runt tio år sedan hade vi fortfarande jular med mycket snö, och du var inte mer än en tvärhand hög och snön på baksidan var inte riktigt lämpad för "Darkwing Duck". Tror inte att du druknar i snö längre, men har mitt vänstra öga på dig/Älskar dig Mamma

2008-12-23 @ 22:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0