Once more.

Så där, nu har jag äntligen fått ordning på mitt liv. I och med "liv" menar jag då träningen. Under julen skedde ett upphåll på drygt en vecka, något som resulterade i...ingen konditionsförlust what so ever, whoo! Julens mål att gå upp tio kilo gick dock inte, även om jag knappt funderade på det...öh, ja...

Julen i övrigt var som vanligt riktigt bra, den ena alltid bättre än den andra. Jag vill inte ta upp vad som gavs till mig i julklapp då risken att framstå som en bortskämd jävel är alldeles för stor, så vi säger så här: jag har väldigt snälla föräldrar.

Back to the vardag...eller? Nae, jullovet är ju faktiskt inte slut än, så långa mornar i sängen och ta det lugnt framför datorn, med vänner och el bas. Men det jag egentligen längtat mest efter var friidrotten, det insåg jag idag när jag körde styrka med Stoffe i Arenan.
Jag ville verkligen inte åka därifrån när vi höll på som mest, det är ju så sjukt kul. Allt med friidrott är så underbart att jag blir väldigt blödig när jag ens tänker på det...

Imorgon klockan 0.00 (vilket då är i övermorgon) smäller det. Sex dagar senare smäller det igen, fast den här gången är det inga fyrverkerier som avfyras. Nej, det är startpistolen som bränns av för första gången år 2009 för vissa av oss Tjalviter.
60 meter och 200 meter är vad som gäller, taggat som..."fan" är de väl?



Kommentarer
Postat av: Seb

okej, nu är jag elak, men jag åker snart, unna mig det... vadå konditionsförlust? menar du förmågan att jogga 2,5km? :P

2008-12-31 @ 00:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0