I'm ruined!

Vad gör man klockan 00.44 en "söndag" (för tillfället)? Man...ja, gör ingenting, går och lägger sig? Jag kollade nyss på "Saving Private Ryan" för typ femtioende gången och man får fortfarande en tår i ögat när the old man Ryan står på kyrkogården i slutet.

Jag har förresten påbörjat ännu en novell. "Bräckliga bravader på bion" slog ju inte direkt igenom (kanske på grund att Sami är den enda som just nu äger en kopia av den). "Tolv öl efteråt" blev titeln på det nya "mästerverket" om jag nu får säga min egen mening...(ego)

Kort inlägg, kände mig halvt som halvt tvungen att skriva lite innan jag går och lägger mig. Satans lördagar utan träning, det förstör ju liksom hela min livstil...

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG, du snodde min design xD

2008-02-03 @ 20:00:15
Postat av: Madde

det var av mig föresten xD

2008-02-07 @ 14:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0