The blog is back online.

Nu ska vi se, uppehåll i dagar = tolv dagar om man räknar med mitt senaste blogginlägg. Vill tacka för de fina kommenterarna som folk (fem, but who cares, they are wonderful) skrivit.
Men nu ska vi väl hoppa direkt in i mitt liv slash day.

Allt började med att min väckarklocka tydligen har fått nog av mina sega uppstigande på senaste tiden, så istället för att ge ifrån sig av den senaste skiten musikbolagen kaster ut gav den ifrån sig något ljud...lite svårt att förklara, eftersom jag mest var intresserad av att stänga av fanskapsljudet innan fönsterrutorna bestämmer sig för att skiljas (what...?)
När väl ljudet tystats kom jag på att "ja, jag har RYSKA som första lektion, vad roligt, herregud!". Eller inte, det blev att försöka snooza i fem (som blev till en och en halv timme, av någon konstig anledning)
Annars var ju dagen rentav bra, kastade min penna (som jag snodde från min engelskalärare, bristen på pennor är oroväckande...) på Camilla och det gjorde min dag, speciellt när hon undersökte om den hade lämnat ett avtryck i form av...something something.
Vi var bara tre idag på skolträning (Arlind, jag och Camilla) och inuti min mage gjorde min lunch (choklad och potatisplättar) revolution mot de försvarande sakerna som min naturkunskapslärare har försökt förklara för mig de senaste halvåret. Eller kanske inte det, men i alla fall, det är rätt skönt att sova på hennes lektioner.

Jag kollade igenom mina inlägg nu och har märkt att jag inte skrivit om (jag har inte skrivit något på de senaste tolv dagarna, duh...) att i morgon ska jag hämta två par glasögon, som är till mig. Kanske ska ha dom som sprinterglasögon, oooooor? Nävars, jag är fortfarande skyldig Christer 150 kronor för mitt senaste par.

En rolig sak som Gustav, jag, Max och Krille (David är för övrigt hemma och spelar "Rome: Total War" eller vad det heter) konstaterade angående samhällsprovet på "jordens resurser" var att frågan om Coloradofloden var praktiskt taget omöjlig för oss att svara på, eftersom när den visades på samhällslektionen, satt vi på McDonalds.

Ooooch så var vi lite smådryga mot stackars general David, som troligtvis inte kommer att skicka ett enda sms till. Hans "jag är sjuk haha inget prov för mig :D"-sms visades nämligen för våran lärare och hon log lite knipslugt.

But then again, cheers guys for the comments. And guess what?

I'm back in business!

Kommentarer
Postat av: Sami

Haha, nice to have you back mate xD

2008-02-15 @ 22:49:23
Postat av: Max

Din vokabulär upphör aldrig att förvåna...

2008-02-16 @ 22:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0