Dig a deeper hole

Min pappa är ruskigt synsk. Vad han än säger så händer det, i alla fall när det gäller saker inom idrotten, vädret (faktiskt), etc. Till exempel, skulle till en träning i somras och han bad mig ta med regnjackan. "Varför då, det är ju soligt och inte ett moln på himmelen?". "Ta med för säkerhetens skull". Visst, tänkte jag, men det kommer ju ändå inte regna.
Sen är ju resten historia.
Tyvärr när pappa säger att jag ser blek och håller på att bli sjuk kan man ju leka optimist och säga att man mår hur bra som helst, bara för att bli sjuk några dagar efteråt. Detta slog ju in i måndags. Från huvudvärk till halsont, blä!
Lååååånga dagar, visserligen är det ju skönt, men man får ju inte träna och det är de som tynger mig.
Dagarna har spenderats framför datan för att finslipa min "stänga-in-mig-och-spela-passiv"-taktik. Funkar rätt bra, synd bara att även på "hardest" är datorn dum i huvudet. Har också gett mig på "Runescape", men tröttnade ganska snabbt, det var kul när man var typ...12 år? Också framför tvn, SImpson, Dr.Phil (help me!).

Såååå, Gud, om du nu finns däruppe bland armadan av moln, kan du inte se till att ge min förkylning på någon annan istället. Jag skickar en lista med kandidater!

Kommentarer
Postat av: :P

alltså är du vekling eller? Man skulle ju kunna tro att du va döds sjuk! Lite ont i halsen och huvudvärk får man väl leva med. Gå till skolan med dig och sitt inte hemma och skolka!!!!

2008-01-16 @ 21:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0