Time to bring out the heavy guns

Bloggen har varit nere ett tag på grund av designuppgradering, som ni kanske har märkt. Det vill jag tacka Malin Hallerstedt (efternamnet såg jag på din msn, om det nu är det) för den sjukt fina designen och att du tog dig tiden att fixa min blogg trots att du inte känner mig. Tusen tack och många kramar!


Och så kan jag ju berätta att jag vill (jag tänker inte) anmäla min ryskalärare för tjänstefel. Hon gav mig ett G och David ett VG. Han hade åtta lektioner mer än vad jag hade (Tan-tan: 20/48 lektioner, David: 28/48 lektioner) men...argh, hon är ju bara för dum i huvudet! Inget ont om David, alla mina aggressioner är riktade mot kommunisten.
Jag har ju också glömt att ta bort Ryska steg 3 från mina kurser, för jag tänker inte tillbringa nästa år med att fjäska ihop ett MVG, hur nu det skulle gå till.

Nu är jag lite för förbannad för att skriva något mer vettigt, som om det där var det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0