Hanky, spanky, you...YAAAAR!

Det såg väldigt mörkt ut när jag låg här hemma och tittade på "The Simpson när spöregn och hagel dränkte Norrköping. Kan ju tänka mig hur kul Petter hade under sitt träningspass när Gud förolämpade ett antal änglar. Som tur var det så klarnade allt upp och solen tittade fram.
Så då begav jag mig till Borgsmo IP för att springa 200 meter senior-DM. Det var väldigt kallt fortfarande, enligt mig, men alla andra tyckte det var ganska varmt. Är jag så känslig?
Loppet gick överraskande bra, 22.61, vilket innebär tangerat personbästa på dåliga banor och blöta dessutom.
Folkbladet fixade ju en jääääääättefin bild på mig när jag flinar som fulast. Jag hoppas innerligt att just den dagen fick dom de lägsta läsarsiffrorna i deras historia.

Gårdagens 100 meterslopp ska vi inte prata om...

Spenderade dagen på ett öppet fält vid pappa med underbaraste My, och "My" hittar vi i ordet "mysigt", vilket beskriver det hur vi hade det. Jag lyckades få henne att komma försent till stallet med en och en halv timma. Jag ser det som en bragd. Underbar är hon!

Och så har jag äntligen kommit fram till vilken skådespelare jag gillar mest! Tom Hanks! Älskar alla filmer han medverkat i, och han verkar ha ett väldigt bra sinne för humor, i alla fall vad jag såg på TV idag när trean var på och "The Oprah Winfrey show" visades.
Go, Hanks!


Kommentarer
Postat av: Seb

haha, vad fan tantan Tom Hanks har ju itne gjort EN ända bra film, gör om gör rätt. Ta någon cool som... Jake Gyllenhal eller Ian McKellen.

2008-06-18 @ 23:19:15
URL: http://hangry.blogg.se/
Postat av: sara

tom hanks är asbra och oprah is the queen !

2008-06-19 @ 17:52:50
URL: http://myconfessions.blogg.se/
Postat av: wiklund

Den som skrev att tom hanks inte har medverkat i ngn bra film bör hängas! ta ett ex som ''saving privat ryan''!! underbart bra film.

2008-06-20 @ 21:40:46
Postat av: wiklund

private*

2008-06-20 @ 21:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0