Damn you, lady!

En person som jag stör mig på är den där jeanstanten, som viger sitt liv åt att se till så ingen spelar på fel dator. Seriöst, vad för jobb är det?!
Hon kom på mig och Max med att spela på datorerna uppe vid 600-salarna, vilket man givetvis inte får, men i rummet fanns runt tolv personer, fyra var jag, David, Max och Gustav, och resten satt och spelade CS. Helt plötsligt kommer hon fram och säger "skriv på den här". När jag såg rubriken "vilande konto" ville jag säga "jävla kärring, vad är det här", men jag tänkte på konsekvenserna av ett sådant uttalande. Skrev på, utan mycket val, men efteråt ångrade jag att jag inte drog världens tal för henne om mina svenska rättigheter. Dock tänkte jag inte så långt...

Träning idag, vilket är underbarast av de underbaraste sakerna som finns. Jonas drog till med kommentaren för dagen:

Jonas - "Jag kan inte springa tre varv!"
Anita  - "Vadå då?"
Jonas - "Jag orkar inte!"

Hade det funnits ett pris för bästa kommentaren hade jag skickat in den där.

Kommentarer
Postat av: Max

Vill bara rätta dig och upplysa om att det faktiskt var 500-salarna vi var vid, och inte 600.
Liten men (föga) viktig detalj.

2008-03-14 @ 22:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0