Scarred for life

Idag har det inte hänt ett jävla skit. Jag är själv anledningen till det, och samtidigt upptäckte jag en sak jag inte har brytt mig om särskilt mycket, nämligen att jag inte har en socialt liv. Seriöst, jag sitter antingen framför datan eller så är jag och tränar...that's it! Hur jävla patetiskt är inte det då?!
Jag har just nu vilat de två senaste dagarna inför tävlingen imorgon, och vad har jag gjort? Listan som skulle sammanfatta det jag inte har gjort skulle blivit helvetes lång. Detta är rent hemskt, och jag mår rätt dåligt av det nu.
Men jag ju aldrig haft ett socialt liv nu när jag tänker på det, så det kommer väl inte som en överraskning det här inte...

Anyway, slut med klagandet, Daron Malakian och John Dolmayan har släppt sin första låt, från deras projekt "Scars on Broadway". Grymt bra låt!



Kommentarer
Postat av: Madde

Tan tan, vi kan ju hitta på saker oftare om du vill. :)skulle vara skitkul..

2008-04-01 @ 14:30:12
URL: http://madelenesconfessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0