Purp?

Den korta biten hem från träningen (efter att ha fått skjuts till macken av Anita) så gick jag från allmänt glad till sjukt sentimental på en nanosekund. Då jag inte kunde gå rakt eftersom jag var så trött började jag svaja lite fram och tillbaka, rocken var inte knäppt, halsduken hängde ner till vristerna och hatten i ett halvhårt grepp med min högra hand samtidigt som jag sjöng med sorgsen stämma "Father and son" av Cat Stevens. Håret var i total oordning efter kvällens styrkepass med Krister och jag var hur varm som helst, på vippen att bara lägga mig ner och skratta.
Aja, jag är skum, det vet jag.

Vaknade upp hos Fia imorse, dock ingen aning om hur mycket klockan var. Tippade på att den kunde varit runt halv åtta när jag först öppnade ögonen, efter två timmars sömn ungefär.
Kvällen spenderades hos självaste Fia tillsammans med Julia och Pedro. Det hände inte särskilt mycket, men vi hade det väldigt trevligt i vanlig ordning, tills jag råkade somna i fåtöljen men vaknade precis i tid innan Julia och Pedro var tvungna att ge sig av. Jag själv sov i vanlig ordning hos Fia (andra, eller tredje helgen nu). På morgonen blev det härlig brunch med tre generationer Hårdänge, underbart!

Åkte sedan iväg till mormors gamla lya för att ta ner ett par lampor och hämta "vår" mops Janne som varit hos sin stödfamilj ett antal dagar. Tröghunden kände inte igen mig med hatten på, så han vart livrädd när jag visade mig framför hans lilla face, plus att han sick-sackade som en upphetsad anka framför mig vilket resulterade i att jag givetvis råkade trampa på honom...han får skylla sig själv, det lilla aset...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Man kan typ förutspå vad du ska skriva om i bloggen (iallafall på helgerna, haha!) Är du imponerad av tre generationer? ;) Jag känner faktiskt hennes farfar :O Tihih, have a nice day! :D

2008-11-17 @ 19:40:19
URL: http://emelietheresiah.blogg.se/
Postat av: Sis

Lät som en händelserik helg du bruschan! Hur är det med mormor´??

2008-11-18 @ 17:06:40
URL: http://chazzie.blogg.se/
Postat av: Sis

Njaa kan ju bero på att ja inte haft de så länge ;) har lixom inte fattat hela iden :P men de e ju ganska roligt får man väl säga :P pözz

2008-11-19 @ 12:13:49
URL: http://chazzie.blogg.se/
Postat av: Ante

Du. Vi är ett par stycken som prenumererar på din blogg så skriv gärna oftare ,,,,,,,

2008-11-21 @ 01:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0