Laughing or something like that.

Inleder detta inlägg med ett...

LOL

...dels för att jag känner för det, dels för att jag inte kommer på någon intressant inledning , då dagen mest gått ut på att sitta framför datorn och inte göra någon som helst nytta. Huvudvärken har fortfarande inte släppt, men den försvinner sakta men säkert så off to school imorgon.

Sitter just nu och stirrar på Norrköping Indoor Games-inbjudan. 60 meter samt 400 meter blir det antagligen. Herregud, mitt hjärta börjar redan dunka när jag tänker på hur sjukt kul och jobbigt 400 meter är (200 meter är dock fortfarande favoritsträckan).
Det härliga, om vi ska ta oss tillbaka till tävlingen, är att den är i nya hallen. Dock har vi redan invigt hallen i och med tävlingen den 13:e december och en del tävlingar någon annanstans i Sverige ska vara avklarade. '

Nej, nu blev jag alldeles lyrisk...
...lol...fel?

Kommentarer
Postat av: Madde

Det kommer gå super. VINN VINN!! Inga problem :D

2008-11-26 @ 18:00:57
URL: http://madelenesconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0