And there she was again...

Oooh, så söt hon är! Än en gång har jag stött på tjejen som jobbar i Konsum (eller är det ICA...). När jag kom in i affären stod hon och stapplade vaddetnuheter (såna där gröna saker man lägger varor i, har tillfälligt glömt bort namnet på dom...). Hade planerat att köpa chips hela dagen när jag märkte att jag hade 40 kronor i fickan på morgonen, men jag vart lite tveksom då hon var där. Dock satt det en gammal kvinna i kassan, så jag vart lite lättad. Men precis när jag kommer fram så byter gamlingen med den söta tjejen vilket fick mig att hamna i paniktillstånd. De gångerna hon suttit i kassan har jag köpt något onyttigt, yay...dock log hon i alla fall. Söt är vad hon är.

Mysig kväll/natt/morgon hemma hos Coffa med Coffa (såklart, hans hus what the fuck), Fia, Julia och Pedro . I hans hus flyttar jag hemsk gärna in i, sjukt mycket najs! Hemmabion nere i källaren är så sjukt cool att det inte går att beskriva (sköna fotöljer också). På vägen dit blev det besök utanför familjen Haags gamla lya, som hade totalt renoverats, i alla fall köket. Trädet som stod på framsidan som blockerade något som helst ljus att komma in i köket hade sågats ner och låg köttad på tomten.
Gick även förbi den omtalade grusvägen där allt och inget har hänt.
Körde Guitar Hero-battle mot Coffa, vilket var det första vi gjorde. Minor defeat med 2000 poäng (men man vann ju senare, då med 2000 poäng, scary). Fia och Julia körde battle alá russin, men dom gjorde bra ifrån sig. Pedro gjorde dagens skräll och vann över Coffa (the almighty, my ass). Bara för att försvara Coffa så körde Pedro på Easy (eller Medium...) Och Coffa på Expert. Mycket Coffa här nu, märker jag.
Skräckfilm var tyvärr ett måste ("tyvärr" då jag inte speciellt förtjust i genren) och det blev efter att antal protester (från mig) Saw, första filmen. Kul, då en av mina värsta fobier är just tortyr och avhuggna kroppsdelar. Meeen, den var faktiskt väldigt bra! Satt väldigt tyst under hela filmen, men Fia gjorde det mindre vidrigt genom att ropa kommandon till karaktärerna ("kommentator-sjukan", tror jag att jag kallade det i något inlägg i bloggen...) som lugnade mig en aning. Coffa satt mest och garvade, Pedro verkade inte speciellt påverkad av filmens innehåll (som jag), Julia vet jag inte vad hon gjorde (kan bero på att jag såg knappt henne från min position i fotöljen).
Efter den filmen satte Coffa på "Team America", skapad av de som skapade South Park, kunde ju inte bli något annat än bra, vilket den också var!
Sovplats blev mellan Fia och Pedro på en madrass med en massa filtar. Rätt mysigt om det inte hade varit för den indragna rörlighetsrätten, då Coffa hade tagit upp en hel plats (tror jag). Första gången jag vaknade efter att ha somnat var någonstans runt 8 kanske och undrade i samma veva "var i helvete är jag...?". Första tanken var Uttersbergsskolan, men fem sekunder senare insåg jag att jag var hos Coffa. Blir alltid särskilt trög på natten.
Runt klockan ett, efter frukost, hämtade Fias mamma oss. Råkade tydligen somna på vägen hem, så när jag vaknade efter att ha slagit huvudet i bildörren var Julia och Pedro inte där. Skjutsades hem, satte mig vid datan, åkte till träningen, dog, åkte hem, kollade på Scrubs och somnade. Underbart. Tack för en sjuhelvetestrevlig kväll!

Dock är skolan igång igen, och att sjunga på musiken efter ett lov är inget annat än en pina, speciellt en massa skitlåtar...naturkunskap där vi kollade på film om genteknik i kombination med pennkonversation med Julia, näst intill. Sedan när hon och jag skulle ner till Gototeket, tror jag att det heter, sa jag åt henne att stå kvar, men när jag kom tillbaka var hon försvunnen. "Dissare" tänkte jag och for ner till cafét där ingen var, och sen upp för trappan igen där jag träffade Glenn med flera. Då dök Julia upp, gåendes ner för trappan. Visade sig att hon hade gått och hämtat pengar och flumma jag hade inte uppfattat det. Där nere köpte jag läsk, hon halstabletter, som smakade en aning skumt, men blev godare mot slutet. Vi hade även en diskussion angående vad man frågar när man sätter sig bredvid en person (i det här fallet hon sätter sig bredvid mig efter att ha frågat "får jag sitta här", vilket är uppenbart att hon får. Idag gjorde hon inte det, och det är ett framsteg...varför fortsätter jag det med mig själv då, vafan, gaaah). Aja, säger bara bra åt att du (Julia) bytte till De geer (tillbaka), är glad för det, alltid sjukt kul att vara med dig.

Oooch bara för att jag (mest hon) ville så ägnar jag den är delen åt Ajla. Kul att träffa henne igen då hon suttit och bitchat hela lovet om att "snart börjar skooolan, vad skööönt det ska bli". Men hon det är trots allt en alldelles underbar person, much love to her. Hon är bara för härlig, en av de härligaste och roligaste jag känner!



Och också välkommen tillbaka till Camilla, saknad så det sjöng om det, från Teneriffa, brun som en båt och glad som en glad båt!

Kommentarer
Postat av: Seb

Hon tror bergis att du är värsta smygtjockisen :O (ja, jag läste bara i början du kan ju seriöst inte förvänta dig att jag ska ha kvar intresset i mer än... 50 ord)

2008-11-04 @ 09:54:38
Postat av: Julls

Vi har 't fasen jäkligt kul :)

2008-11-05 @ 00:07:48
URL: http://capplin.blogg.se/
Postat av: Julia

Ah, found it. Hej tredje januari och ungefär tio miljoner tack till dej jonathan - Gonatt!

2010-01-03 @ 02:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0