Free thinkers are dangerous

Göh, insåg igår kväll att jag har lov. Sen sommarlovet har man sett fram emot höstlov, och så glömmer man bort det, för jag var på väg att lägga mig runt halv elva innan jag tänkte "vänta nu...något stämmer inte..."

"Jag har lov...hell yeah!"

Måste nog vara den bra-iga helgen som satte sina spår. Imorse sov jag till ett, eller det var i alla fall vad jag trodde. Hade nämligen glömt att ställa tillbaka klockan en timme, då vi går över till vintertid, och klockan var egentligen tolv.
Öh, jag ser ingen poäng i det jag precis skrev, men det får stå kvar, för backspace är illivillig och fastnar hela tiden, så jag hade nog inte skrivit klart det här för att backspace är illvillig...


Inre röst: Fan, Haag, sluta upprepa!

Jag (Haag, dårå): Dårå?

Inre röst: Som om jag vet, gör det inte bara, det är liksom totalt onödigt och onödigt.

Jag: Hehe, jumpsidedownflyingfuckingkickinthenuts, you just got busted.


Problemet är att jag just hade den konversationen med mig själv...och som ni ser upprepar jag bara hela tiden.

 

Gah, jag vill bara gå berserk på tangentbordet och skriva så sjukt mycket om ingenting. Varför vet jag inte, men om jag gjorde det skulle jag sova gott.

 

Byter ämne...nae, det gör jag inte. Ooooor? Mohahah, varför ska jag det? Fritt land, jag gör som jag vill i min blogg...

 

Free thinkers are dangerous!

Need the one you love and love the ones you need

Need the one you love and love the ones you bleed

Gonna let you mother fuckers die, gonna let you mother fuckers die

Gonna let you mother fuckers die, why...

 

You got to love System of a Down.

 

Och bara så ni vet har jag inte blivit galen på allvar, jag är mest trött som ett as men för pigg för att lägga mig. Sena nätter gör mig till ett känslomässigt vrak, tänker för mycket...

 


 

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Eh Jonathan Haag, borde vi vara rädda för dig? :O

2008-10-29 @ 15:55:03
URL: http://emelietheresiah.blogg.se/
Postat av: Sara

http://nojjsan.blogg.se/

2008-10-29 @ 16:00:35
URL: http://nojjsan.blogg.se/
Postat av: fridis

jonathan ibland skrämmer du mig, fast jag gillart! hahahah men glöm inte att ta tabletterna ikväll ;D

2008-10-30 @ 18:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0