Inside doesn't work anymore

Nu är det RIKTIGT kallt ute, och säger någon emot så har den fel. När jag satt framför datan runt halv ett och insåg att jag var tvungen att cykla till träningen så tänkte jag inte alls på att det var speciellt kallt ute, trots ingen sol och en sjuhelvetes massa moln. Oooh, så fel jag hade. Direkt när jag kom utanför porten ökade mitt begär efter ett par vantar ordentligt. Rock och träningskläder under (en långärmad, tunn som ett as och en kortärmad över gav ingen värme). Till råga på altt började det dugga lite lätt.
Väl i Ishallen undrade jag "vafan gör jag här?". Av ren vana hade jag tagit mig till träningen och bortsett det faktum att jag inte kunde träna normalt på grund av foten som börjat jävlas. Imorgon är det jag som ringer Medicinskt Centrum och beställer (eller ansöker om) remiss för röntgen. Det kanske låter illa, men förhoppningsvis är det inte det.
Det blev att springa snabba en-varvare och sen styrkeschemat ensam i det mellanstora gymmet.
Nu är det ju så att i det gymmet finns ett långt fönster som blickar över en Himpafältet och himlen också. Följde väderförändringen med en klump i magen då det gick från duggregn till spöregn på fem minuter och i det vädret skulle jag cykla hem sen...kan ju säga att jag trodde helt seriöst att jag skulle dö när jag åkte ner för Södra promenaden. Märkte att jag hade bankkortet på mig, så jag bestämde mig för att köpa något tjockt (chips, läsk etc). Hade lite svårt att knappa in koden när jag skulle betala då dom var inget annat är ett par avdomnade kötthandskar. Tur att tjejen i kassan (som var über-söt) gav mig ett leende och undrade om det var kallt ute. Ganska lätt att klura ut vad jag svarade.

Hoppar från idag till igår, då det blev bio med Max, Gustav, Love och David. Max Payne var filmen, och den var väldigt bra...ööh, ja, kul att träffa dom igen, då det var nästan en vecka sedan jag såg dom! Vi begav oss till Max sedan och glodde lite på youtube-klipp innan Gustav, David och jag drog oss åt varsit håll med samma mål.

Och nu är det klart, jag ska skaffa en nu mobil, för fanskapshelvetesjävlaurbefolkningsaset funkar inte...och jag har ett oläst SMS som jag inte kan läsa! Jag blir galen! Något skit inifrån har gått sönder...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är verkligen kallt ute :( Jag tycker vi får ta o ses snart! Vi hörs.

2008-10-31 @ 14:20:26
URL: http://emelietheresiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0