If it lets you down, so broken hearted, if it gets you down, well, then I want it

Stockholm, säger jag bara. Varför vet jag inte, kan bero på att jag just nu kom på att jag inte uppdaterat bloggen på en tid och att jag faktiskt var där för...en vecka sen...tror jag. Världens najsigaste hotell med efterrätt. Efterrätt, people! Första hotellet som hade det när jag befann mig på samma plats. Dock så fanns det ju såklart en hake med själva hotellet, vilket var att man använde själva rumskortet till att få el i sitt rum. Hade precis kommit tillbaka från arenan efter träning och skulle duscha. Nu blir det gissningslek, gissa vad som händer.

And a one
and a two
and a three
and a four, time's up!

Rätt svar: Hittar inte saken man stoppar ner kortet i, så det blev att duscha och klä på mig i totalt mörker, och jag kunde ju givetvis inte öppna gardinerna, nejdå, palla det. Ironman, for the win, fast han hade nog hittat den där saken (som befann sig precis bredvid dörren ut).
Den "riktiga" träningen (där vi fick springa) var kul, 200mx4x2 (200m, 4 lopp, 2 serier. 4 lopp = 1 serie). Tog rygg på en sjukt bra tränad mångkampare som inte verkade bry sig om den hårda motvinden som knäckte mig sista loppet.
Gokart blev det också på lördagskvällen, där jag hamnade i samma lag som Morgan (Ohlström) och Fredrik (Karlsson). Vårt lag, Debrecen, kom fyra totalt bland ungefär 7-8 lag. Grattis till Hannas (Adriansson) lag, som tog hem segern.

Sen efter att jag kom hem så har jag en sjukt stor minneslucka, så jag hoppar direkt till helgen.

Det som var bestämt var att en del folk skulle äta på Choy's Garden. Jag som alltid trott det hette Choice Garden, så chockad jag blev. Träffade i alla fall Coffa drygt 45 min innan bestämd tid vid Vaxkupen. Det roliga var ju det att jag skulle träffa honom 17.45, jag kom 18.15...förlåt på det, men han sa faktiskt 18.15 (kommer få en kommentar angående det från honom, trust me)
Fia och Julia kom gående efter att vi stått och frusit våra arslen varma i trappan till Choy's, då vi tydligen skulle käka på Peking House istället. Chock två kom då, när jag alltid trott att Peking House var en souvenirbutik innehållande en massa skit med IFK Norrköping...grov miss där! Där stod Fia så kallad "Eber-brudar", som var en härlig skara tjejer. Var väl stelt i början, men det släppte senare.
Problem uppstod när vi skulle hem till Fia. Medan jag och tjejerna hoppade på tvåan i tron om att Julia, Sara, Jorunn och Coffa hoppade på där fram, stod de kvar vid hållplatsen. När sen Fia skulle ringa Coffa så visade sig att jag hade hans mobil när jag skulle betala da ticket, och gissa vem som stod där om inte samma tant som blev lite sur på mig och Coffa förra gången vi skulle till Fia.
Anyways, de tog 3:an och kom fram före oss...hur nu det gick till. Väl inne fick vi chokladmuffins med cremé freiche och chokladbollar pumpade med kaffepulver. Födelsedagsfirande av Fia och Julia var ju också själva idén med kvällen...tror jag. I alla fall blev det sjungande och sedan var Sara och Jorunn och en av damerna från Eber tvungna att dra.
Spelade något omateriellt spel kallat "Maffia", som jag så innerligt hatar, för jag kan varken ljuga eller övertyga folk så jag är ingen stjärna direkt. Men kul var det i alla fall när jag blev "the Sheriff " och skulle peka ut Julia som den skyldige, och Natta (den ena Eber-tjejen) gjorde tummen upp, vilket skulle betyda att "det var rätt, hon är ond" och Debbie (den andra Eber-tjejen) gjorde tummen ner som skulle betyda "nej, hon tillhör inte det goda" och jag fick ett stort frågetecken på huvudet.
Sen när alla andra drog stannade jag, Julia och Coffa kvar över natten, där jag genomförde ett strypattentat med mina ben mot Fia som bestämde sig för att hon inte ville sova i samma soffa som mig utan istället lägga sig i sin säng. Julia och Coffa delade på ett gäng kuddar på marken, hehe, suckers.
Sjukt trevlig kväll, nej, dökul lördagskväll, dösköna människor! Bästa på länge!

Nu har jag ett naturkunskapsarbete jag måste göra klart. Titta, jag KAN plugga om jag vill (och måste).

Åh, infall!
IF IT GETS YOU DOWN, BUT JUST DON'T PLAY ME!
Happens from time to time!

Kommentarer
Postat av: Sami

SKÄÄMS! SNACKA INTE GOTT OM STOCKHOLM!!!!! TWIII PÅ DIG!

2008-10-20 @ 22:23:07
Postat av: Madde

Haha, duschen var dagens bästa tan tan :)

2008-10-21 @ 14:48:43
URL: http://madelenesconfessions.blogg.se/
Postat av: coffz

Klockren kväll:) tänker inte visa mig besegrad genom att kommentera det du säger att jag kommer göra:)protest

2008-10-21 @ 21:39:18
URL: http://coffz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0