Life well spent!

Bara för att listor är så roliga:

Märkeskläder eller secondhand?

Skiter i vad det är för kläder och vart de kommer ifrån, så länge de passar och ser bra ut.

Mac eller PC?

Öh, PC, ANTAR jag?

Liknar du en kändis?
George Clooney, så klart! Nej,det gör jag inte.

Bästa låten i världen?
System of a Down - Toxicity, den blir aldrig dålig!

Är det ok med vita lögner?

Så länge ingen drabbas av den, så är det helt ok!

Hur många timmar sover du per natt?
9-10 timmar.

Favoritsåpa alt. dokusåpa?

Yeah, jag är ju 40 år också...

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Måste svara USA här, haha.

Det här vill jag bli när jag blir stor:
Sprinter som försörjer sig på löpning, alternativt polis.

Detta skulle jag vilja prova på:
Navy Seal-utbildningen.

Den här personen skulle jag vilja kasta en tårta i ansiktet på...
Göran Persson, han skulle säkert uppskatta det.

Det här får mig att bli alldeles vansinnig...
Extremt dryga personer.

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
1. Jag kan faktiskt vara lugn.
2. Jag dagdrömmer i princip hela tiden.
3. Jag tänker mycket bättre under press, och tvärtom.

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Vilken som helst, är inte petig.

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
"Tantan" var standard och är det fortfarande.

Hur var du som barn?
Åt, sov och sket tills jag var ungefär 6 år, då jag började idrotta. Från lugn till speedad skedde så snabbt att jag själv inte lade märke till det.

Vad tycker du om fildelning?
Piracy is a crime! But who cares...*thumps up*

Varför bloggar du?
Mest för att jag tycker det är sjukt kul att skriva utan några riktlinjer.

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Värdesätter de både lika mycket

Vad kan man leva utan?
Tja....eeh...vet inte.

Vilket är viktigast hos din partner?
Att hon är sig själv och säger om något är fel, så är det finemang.

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Jag tror inte det.

Hur ofta lagar du mat hemma?

Så fort mamma jobbar kväll och syster inte orkar.

Vad skulle du göra med ett friår?
Åka till USA och träna.

Hur svarar du i telefonen?

"Jooonathan?"

Är du pinsam på fyllan?
Har aldrig varit full, dricker inte alkohol.

Vilken var din första konsert?
Heart of Stones, pappas band.

Hur ser folk dig?
Från vad jag har hört; atletisk person som inte kan sitta still.

Människa som gör dig enbart ledsen?
Blir inte ledsen över personer.

Människa som gör dig enbart glad?
Mina vänner. Alla är underbara!

Värsta känslan?
Att känna sig övergiven (och att inte kunna springa, ofcourse)

Favorit tv-program?
Family Guy, Simpsons,

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?

Vaknar runt tio, äter frukost, drar till Borgsmo IP och kör ett intervallpass runt tolv, åker hem, duschar, drar ner till stan och käkar lunch med några vänner och bio på kvällen.

När grät du senast?
I lördags, när jag insåg att jag inte kunde köra 400 meter-försöker på grund av en inflammerad fot. Jag var extremt besviken. (Det var ingen flod, men liiiite grann.)

Är du vidskeplig?
Ibland, det kommer i perioder.

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?

Ingenting, jag trivs med mitt liv som det är.

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Att klippa band är ju inte riktigt min grej, så jag måste tyvärr tacka nej.

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Hm, sånt där tänker inte jag så mycket på. Vet inte just nu.

Vart går din drömresa?
USA.

Vem är ditt drömragg?
Jag har inget drömragg.

När blir man vuxen?
När man fått jobb som fast anställd.

Vill du säga förlåt till någon?
Sara, för att jag säger "hej" lika ofta som jag borde.

Vem är din hjälte?
Serj Tankian.

Vad tror du på?
Mig själv, Gud kan slänga sig i väggen.

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig? 
Helst både och om det är okej!

Vad är lycka?
Att springa som ett as i 200 meter.

Vilka personer beundrar du?
Serj Tankian, Daron Malakian, Shavarsh Odadjian, John Dolmayan, Jeremy Wariner och Joni Jaako.

Vem var din första kärlek?
Madelene Lindroth.

Vem har makten i ditt liv?
Det har jag själv. Friidrotten på ett hörn också...

Har du någon dold talang?
Nope.

Har du mobbat någon?
"Råååååbert!". Fast det var rätt länge sen.

Vilket djur skulle du vilja vara?
En örn.

Har du någon fobi?
Inga som jag kan komma på.

Kommentarer
Postat av: Coffz

skäms på den om amerikansk mat!!!!!

2008-09-18 @ 18:13:46
URL: http://coffz.blogg.se/
Postat av: Sami

Jag vet att du beundrar mig, men trots det så nämns inte det.. Du som alltid snackar om att bli som mig..! ;O

2008-09-18 @ 20:40:42
Postat av: Stoffe

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?



2. Jag dagdrömmer i princip hela tiden.



tyvärr, inte förvånande. haha xD

2008-09-18 @ 23:36:00
Postat av: Seb

Jepp, listor är roliga :P men fan vilka långa du hittar! :P

2008-09-20 @ 13:55:53
Postat av: frejuu

Kan du va lugn?!?!?!:O

2008-09-22 @ 15:24:02
URL: http://frejjiiis.blogg.se/
Postat av: frejjuuu

nee den e ju läskig!! den stinker!!!!!!

2008-09-23 @ 09:12:37
URL: http://frejjiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0