In the end

Tror faktiskt att jag ska skriva ett inlägg som innehåller hela meningar och inte...tja, sånt.

Fick min bas i julklapp (thank you, parents!), och den är helt underbar, kan inte begära mycket mer. Allt som saknas nu är...något. Var uppe i hallen och tränade idag, har hållit igång riktigt bra nu i två veckor så det ska bli riktigt najs att se vad inomhussäsongen har att bjuda på (i alla fall den senare delen). Löpningen känns helt okej. Intervallträning imorgon med, ser fram emot det.

Nu ska jag ta mig en titt på "Some kind of Monster". Cheers.

Kommentarer
Postat av: Max

Hoppas du inser att du ligger några Metallica-konserter back! Dags för dem att komma hit snart igen kanske?

2009-12-29 @ 06:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0