Spring(steen)

Ska framföra ett stort tack till Jonas nu, för att alltid har kört mig till varje friidrottsträning de senaste två åren, TACK! :)

Det är ungefär 3 år sen jag började träna med Tjalve och kan rent ut sagt säga att det var ett av de bästa valen jag gjort i mitt liv. Känner mig smått sentimenal när jag säger att jag älskar friidrott och de människor jag tränar med. Faktum är att jag känt mig väldigt sentimenal de senaste dagarna. Hmm...

Bestämde mig för att köra Janne-passet på träningen; 200, 200, 200, 150, 150, 300 (m). Snabbt gick det väl inte, men det var jobbigt, och det förklarar varför jag hade svårt att ta mig uppför trappan.

"Baby, we were born to run!
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0