God is on the radio

Dagens mest använda mening: skjut mig. Musiklektionen idag var mördande, finns inget värre än musikteori där man sitter i en timme och x antal minuter och lyssnar på ointressant fakta om något man totalt skiter i. Värst av allt var när J plockade fram ett häfte på 66 sidor fyllda med noter. Meningen var att vi skulle hänga med i en symfoni på en 14 minuter och 11 sekunder (exakt så länge varade den) och det enda sättet att följa med var genom att lyssna och följa trummorna som hade en liten rad i mitten, något som jag gav upp efter drygt fem minuter då jag inte hittade någon värdefull poäng.

Sen har jag också någon speciell förmåga att alltid göra något som andra folk ser som efterblivet. I det här fallet: sparka upp och ner med ena foten på bänken medan andra foten åkte upp och ner samtidigt som jag hängde tag i två andra bänkar. MIn ursäkt blev min rastlöshet som var tvungen att få utlopp, då ryggen har blivit halvt dödad av för hård träning, så nu gäller slappträning i några dagar innan jag förmodligen åker upp till Eskilstuna på lördagen (förlåt Krille och Alexandra, men det ser ljust ut). Dock ska jag inte springa i Män. Blankvägrar, haha.

Försöker i detta nu få tag på något som heter Sensus som hyr ut replokaler någonstans i stan. Ska bara få tag i dom...

Kvinna, ut ur mitt huvud...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0