C&L, love you all.

Jag inleder så här: ni som ska fylla 18 i år och vill ta en runda på krogen, se för fan sjukt mycket fram emot det. Seriöst.
Besökte Palace tillsammans med Krille, Alexandra och Coffa. Det var så jävla kul att ser fram emot nästa besök.

Anyway, mina kära vänninor (låter lite kvinnligt att skriva det, men ändå) hade lyckats bryta sig in i mitt skåp med hjälp av Camillas nyckel, som för övrigt går till mitt skåp (uppenbarligen). De hade proppat hela mitt skåp med ballonger som var mycket uppskattat! Sen så satt i hela mitt face på en massa A4:an runt i skolan med den absolut värsta bilden på mig, något vi tackar Julia för. Haha, kärlek till er alla!

Jag är sjukt trött nu efter intervallpasset samt glott på lillasyster som slet som ett djur (tja, nästan) i en fotbollsturnering i Mässhallen som de (Eneby BK) för övrigt vann...på straffar. Onödigt, de borde ha vunnit på ordinarie tid.
Carolines rökare och Ronjas halvt lyckade vändningar var matchens bästa.

Nu ska jag umgås med farbror chipspåse och moster läskflaska. Tadaa!

Kommentarer
Postat av: Emelie

We have to go out when I turn 18 :) !!

2009-02-08 @ 18:52:05
URL: http://emelietheresiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0