If I just could give up the world.

Kände att det kanske är dags för en uppdatering, men eftersom jag varit sjuk sen i onsdags och blev frisk igår känns det inte som om jag har så mycket att tillföra här...eller något.
Whatever.

Igår lyckades jag släpa mig upp ur sängen halv ett i väntan på ett telefonsamtal från Julia som uteblev av den enkla anledningen att hon inte var vaken.
Satt i fyra timmar med henne på Skafferiet. Najs.

Och för en gång skull lyckades jag se en film alldeles själv. Vanligtvis brukar jag mest bli rastlös när jag tittar själv, men då "Jarhead" visades på sexan blev jag tvungen att tygla min rastlöshet och bänka mig i fåtöljen.
Glad ner den började, ledsen när den slutade.

Idag (morgon) satte jag mig framför tvn och slog på "300" som gick på Canal Plus. Wow, jag vill med vara spartan, dom är sjukt bra. Punkt.
På vägen till datorn kom jag även fram till att riktiga strider ska utkämpas med svärd, spjut och sköld. Annars är det ju bara fegt.

Kommentarer
Postat av: Julls

Kan fasen inte hitta ett bättre ord för't, bara sådär allmänt najs :] Tror att jag har gått ifrån mitt koffeinberoende till ren te-narkoman. Om det nu finns en chans att man kan bli det, hah

Var precis hemma hos fia förresten - fast barnet var ju såklart inte där. Mys, hennes familj är verkligen galet trevlig, men det kändes lite stördt att sitta där i hennes rum och telefona tjejen över ett avstånd på, jaa, typ ett hav.

2009-01-18 @ 14:20:49
URL: http://capplin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0