You can't quit me baby.

Göh, inte bra, mår illa och jag har tid hos tanddoktorn 7.40 imorgon...funderar på att skippa det eftersom sovmorgon känns mer lockande än att låta någon tant gräva i min mun när jag själv inte ens är vid medvetandet. Fy fan...
Har tagit det rejält lugnt idag, klunkat i mig litervis med vatten samt chillat med gitarren och basen i mitt totalt nedsläckta rum. Nu är det bara en läsk som fattas så blir dagen najs.
Och jag känner mig sjukt blödig nu men jag har helt seriöst de bästa vännerna man kan ha, finns inga bättre! Love to all of you!


You're so impossible
Scream and moan it chills my soul
Dont wanna hear you got left behind
All those times you stayed up and cried
Its no lie
You did it to yourself
Like chewed up gum under my shelf
Dont look surprised
You must have know all along

Its just another love song
Another love song

För att det är precis vad det.

Kommentarer
Postat av: johanna

Höhö, "krya på dig" eller vad man nu ska säga, vet inte riktigt om det är sjukdom eller påverkan av annat som fått dig att må illa ;)

och vänner är bäst hörru! Verkligen glad att ha dig som en av mina! :)

2009-01-11 @ 21:03:22
URL: http://johannasofiafredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0